onsdag, december 29, 2010

Bara sista luckan kvar!

Skönt. Det har varit mastigare än jag trodde. Den här jävla listan med 30 i förväg definierade bloggämnen. Jag trodde det skulle bli en bit kaka, men det har varit svårt. Mycket har varit kul men vissa ämnen alltså... jag borde ha tänkt mig för innan.

Imorgon ska jag försöka avsluta det här med ett sista ögonblick. Hmm... jag har ingen aning om vad jag ska välja då. Livet är ju alldeles fullt av ögonblick.

Jag hoppas att det har varit i alla fall lite kul för er, att jag kommer ut på andra sidan med hedern i behåll, det har definitivt varit lärorikt för mig själv.

15 kommentarer:

Ron Obvious sa...

Jag tycker att du har skött det bra. Trots det bindgalna övermodet att försöka köra den på 30 dagar.

Saralito sa...

Jag har tyckt hemskt mycket om det i alla fall, det har varit kul att få lära känna dig lite mer på djupet eller hur man nu ska säga.

adde sa...

Ja, det är roligt att läsa lite mer personliga inlägg.
Vi, dina läsare, däremot förblir en suddig massa för dig. Eller har du mappar där du sätter samman info om oss? ;) Men det är väl också mycket fler som läser än som läser och kommenterar?

Anonym sa...

Det har varit grymt bra och kul att läsa. Lika bra som allt du skriver om.

Gott slut och Gott nytt år på dig Mike.

Johan I Majorna

bella sa...

Det har varit underbart att läsa!!! Tack!

ls sa...

Jag har följt din blogg i ett antal år och har sett fram mot varje inlägg på listan. Har varit intressant att läsa mer personliga inlägg. Som alltid har kvaliteten på inläggen varit spitzenklasse.

Lisa sa...

Gillar!

bananprojektet.se sa...

Det är fantastiskt att se någon slutföra något, som någon påbörjade.

Anonym sa...

Det har varit riktigt roligt att läsa. Mycket bra och kul men även en del som gjort mig... rörd. Inte illa. Gott nytt, Mike, från Bellaciao.

Lola sa...

Jag håller med övriga om att det varit en rolig månad. Du lägger verkligen ner tid på inläggen också, märker man. Otroligt genomtänkt =0) Kommer att sakna detta. Gott nytt år!

mikebike sa...

Ron Obvious: åh tack.

Saralito: vad bra. det var ju tanken att det just skulle bli så. vad glad jag blir.

adde: Självklart har jag mappar däre jag samlar info och analyserar er. haha ja det är väldigt få som kommenterar egentligen men jag tycker det är en av de stora fördelarna med bloggande, att man kan interagera med de som läser.

Johan: tack tack. väldigt kul att du tycker det.

Bella: tack själv.

ls: åh vad kul att du tycker det. jag har faktiskt undrat vad ni tycker för jag har inte fått så mycket gensvar som jag brukar.

Lisa: tack tack. gillar tillbaks.

bananprojektet: haha ja jag trodde inte att jag skulle klara det faktisk. men jag har ju ett inlägg kvar och jag har ingen aning om vad det ska handla om.

Bellaciao: tack hörru. fantastiskt att höra att någon får behållning av det jag skriver. Det gör mig glad. Gott nytt själv förresten.

Lola: kul att det märks. det har varit mest kul tycker jag med. att få göra nåt annat. hoppas du fortsätter läsa ändå.

Fifi sa...

Ja, den här utmaningen var mer påfrestande än jag hade räknat med. Och fan, jag har inte gjort den sista dagen än, jag ville suga lite mer på karamellen och sög visst lite för länge.

Honey sa...

Jag tycker det har varit jätteroligt. Dels för att det är kul att få veta mer om folk bakom bloggar som man besöker dagligen och dels för att du skriver så himla bra (ja, jag vet att jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen).
Jag har tagit juluppehåll, men ska banne mig kämpa mig igenom mina dagar också. Än så länge är det rätt kul.

EnglandsNina sa...

Det har varit fantastiskt roligt att läsa inläggen från utmaningen, skoj att få läsa om saker som du annars antagligen inte tänkt på att skriva om. Gott nytt år!

Mirijam sa...

Ja visst är den kul listan, men HERREGUD, nästa gång kan väl någon uppfinna en med, säg, fem ämnen? Svinkul att läsa andras historier förvisso, men så jävla tradigt det blev att skriva själv till slut...

God fortsättning!