onsdag, mars 14, 2007

Hans Fahlén

Jag tycker att Hans Fahlén ser ut som en kuk.

Inte en styv kuk. Mer en mysig kuk. En rakad kuk. En liten, tjock och glad kuk. En riktigt folklig svärmorsdrömskuk som gillar att åka skidor, gå runt i hikingdojjor och ta sin fyrhjulsdrivna jeep ut till Järvsö och hänga lite till"vänster" (come on, hur många tror på riktigt att han inte har knullat med lill-babs).

Hans Fahlén är så käck. Han har varit Farmen-Hasse, Fortet-Hasse och nu Mullvads-Hasse. För mig har han dock mest av allt varit När och fjärran-Hasse.

Jag hatar inte Hans Fahlén. Inte alls faktiskt, men jag tycker att det var rätt så jävla CEPE att anställa honom som skidsports-representant i ett reseprogram i den folkliga kanalen tv4. Jättefränt att han kan åka lavin-off-pist från toppar man knappt kan ta sig till med super helikopter av apachemodell ens, men inte direkt en resa de lyckades sälja in till sin genomsnittlige tittare.

Fina klipp blev det ju i alla fall . Vem minns inte ALLA "årets klipp" i nyårsspecialen där Hasse står och snorar på nån alptopp och är fullkomligt adrenalinkåt. Usch. Då ville jag slå ett hårt knytnävsslag i magen på honom så att han pissade ner sina termobrallor.

Nåväl, det är dött och begravet. Nu har Hasse blivit en "het och fet" mullvadsprogramledare på femman. Och en kuk. Kuk-Hasse.

26 kommentarer:

Dan (gearhead) sa...

kuken på spiken.

Anonym sa...

Sug rätt kuk så får du de där jobben du dregglar efter

mikebike sa...

mycket kuksnack;)

Anonym sa...

kuk inlägg!

Anonym sa...

kul*

Anonym sa...

Bland folk man vill träffa innan man dör kommer Hasse nog någonstans längst ned där runt absolut sista placering av alla människor på planeten. Strax efter Thomas Quick, Bin Laden, bajsmannen och Kristin Kasperssen. Han känns som en sån där skönt totalt förutsägbar Årekille i alldagliga men svindyra kvalitetskläder som lätt kan befattiga ens liv med några sekunder, som man kunde spenderat på att titta ut genom fönstret eller nåt sånt mycket mer inspirerande. Eller så kanske han är asskön. Men då kommer det inte fram i hans program. Stäng av TVn och ta en promenad.

Anonym sa...

Anar jag ett tema?

Anonym sa...

Det är lätt för mig att bli avundsjuk på KMÖ-Hasse - och jag jämför mig med honom oxå. Inte nog med att vi har likadana frisyrer, har vart på cirkalika ställen... men Hasse vet liksom alltid var skåpet skall stå, rätta pisten, bästa branten och inte en tillstymmelse till sena transporter eller bråkiga hotell.
Han stör mig inte... men hans glidande är ihåligt störande - så där smidigt skall du inte ta dig fram i världen...insmord i lätthetsfett, ännadåva..

Värre är det dock med detr pinniga reläet P Siepen - som i alla reserepotage skall visa upp sitt lufttorkade arsle... DÅ stänger jag av

Anonym sa...

Vem fan är Hans Fahlén?? Borde man veta det?

Anonym sa...

Käre M. Det här har du fått om bakfoten. Het och fet? Nej, nej, nej. Fet? Absolut! Men het och fet? Nej. Inte ens i närheten. Jag skall lära dig allt jag kan om hur en man bär upp fetma och förblir het!

Anonym sa...

Nils Ferlin då?

Moddan sa...

Det finns flera människor i min omgivning som har utseenden som påminner om genitalier och jag kan verkligen se vad du menar angående Hans Fahlén.

Anonym sa...

Underbart Mike. Har länge sett dessa tendenser med Hans och du visualiserade mina föreställningar ytterligare.

Anonym sa...

Jag tror inte att han knullat med Lill-Babs. Däremot tror jag att hennes andre svärson Tommy Nilsson nog har hållit sig framme - men innan han gifte sig med Malin.

Josefin sa...

Alldeldes riktigt, visst gör han de, du är en pbservant kille du.

Anonym sa...

Jag tycker nog att Lill-Babs skall ses som en god mor, om nu har provpippat döttrarnas män.

Kalas kvalitetskontroll!:-)

Fabbe sa...

Jag hatar hans fahlen och den där jävla familjen han gift in sig i. Jag hatar att den där jävla smilfinken ska få betalt för att åka skidor och sen flina in i tvn, jag hatar hans jävla käcka sätt och jag hatar kort sagt snubben, fan också nu hatar jag nog dig för att du inte hatar honom

Anonym sa...

Jag kan hålla med Magnus om att Lill-Babs är en god mor, om hon provlegat med döttrarnas män om hon gjort det innan dom gifte sig. Har hon däremot gjort det efter det att dom gifte sig, sår man väl i stället säga att hon är en god svärmor, som tar hand om sina svärsöner. Över huvudtaget har hon nog gjort goda gärningar mot många män!

Men jag kan inte hålla med Fabbe om att Hans Fahlén gift in sig i en djävla familj. Jag tycker att såväl Lill-Babs som Malin och Kristin är charmiga.

Anonym sa...

You name it! På sistone har det varit en del saggiga bloggar. Lite allmänt tugg. Man står ut när man läser den här. Mitt i prick! Så jävla rätt!!! Inget emot Fahlén, men ändå bara känslan... Han är alltid rätt och jag gillar honom. Mikebike idag var det dock Du som var rätt!!!!
Sug på den!

Hisingens skräck

Anonym sa...

Jag förstår inte hur någon kan reta upp sig på Hans Fahlén som är en fullständigt utslätad neutral person utan några som helst vibrationer. Men jag tycker att det är en konstig bild av Lillbabs som ni ger här. Hon beskrivs ju som en sexgalning!

Anonym sa...

Precis, Lasse, Precis...

Och det behöver inte vara något direkt negativt.

Anonym sa...

Menar du, Magnus, att Lill-Babs verkligen skulle vara en sexgalning? Skulle hon ligga med sina döttrars män, då är det ju sjukt.

Anonym sa...

Nu är vi en bit vid sidan om ämnet Hans Fahlén men jag tror att Lasse är lite naiv när det gäller Lillbabs. Jag vet inte när en person skall benämnas sexgalning men det är helt klart att Lillan tenderar åt det hållet.

Anonym sa...

Alla vill väl ligga med lillbabs? :)

Anonym sa...

Tar du beställningar? Skulle gärna se en liknande betraktelse av fru Fahlén, dvs Kristin Kaspersen...!

Anonym sa...

jansson skrev att alla vill ligga med Lill-Babs. Och hon vill väl ligga med alla?