fredag, november 17, 2006

Windsurfer


Klicka för större bild

Windsurfer är övningen för alla. Kukpysslets motsvarighet till knäckemacka med kaviar. Svennig - knappast en sensation men funkar i brist på annat. Windsurfer ställer inga krav på utövaren förutom tillgång till "grundutrustningen". Det är bara att köra.

Windsurfer väcker knappast någon uppståndelse, inga applåder. Dess största fördel är möjligen att det är en rätt oväntad pose i sociala sammanhang. Kreativitetsbonusen ekar tom.

Kort och gott: Windsurfer är inget partytrick direkt men den duger i krig, som det brukar heta...

14 kommentarer:

Anonym sa...

Men lille Knut, han skrattar ut, bara någon säger kiss och bajs ...

mikebike sa...

sandra: ;)

anonym: Du är så härlig!

Anonym sa...

Undra om chefen skulle uppskatta boken i julklapp...HAHAHAHA..kanske inte...

Anonym sa...

Det roligaste är nog ändå att jag stött på Eiffeltornet nedan när jag googlade på samma namn. Jag blev... fascinerad. Minst sagt. Hahahahaha!

Anonym sa...

Haha! Men för helvete, gör det inte ont? Kan någon svara på det? Mike? (om du svarar så betyder det att du har provat, mohaha)

mikebike sa...

Polly: klart han/hon skulle;)

Camilla: hahahaha ja lite otippat men ändå inte;)

ida: jag vet inte med windsurfer, skulle inte tro att den gör ont. eiffel är mer obekväm än smärtsam ;)

Andreas sa...

Jag vågar påstå att eiffel inte är ett dugg obekväm bara man har lite förhud att dra i.

Anonym sa...

men kolla in killens otroligt hårda grepp runt steken.

Ser ut som om man ghåller i den för kung och fosterland.
Inte alls som illustrationen visar.-......

Anonym sa...

Jag väntar med spänning på den manliga versionen av kameltån...

Windsurfern är rätt kul då man ligger i badkaret på rygg och filosoferar...

Anonym sa...

vi dör av skratt. faktiskt. :D

Anonym sa...

Åh perfekt. Ska ut på krogen imorgon. Kanske finns det någon som vill dela med sig av sitt pysselförråd och leka lite..

Vi på Kantarellen sa...

Vad är grejen?

En vig och atletisk snopp?

Hade jag sett min kära make hålla på med detta, hade vi inte bara haft skilda sovrum.... skilda hus hade det blivit.

Anonym sa...

men han gör ju en klassiker, han håller väldigt högt upp för att ge intrycket av att hans manlighet är bra mycket längre än vad den är

Anonym sa...

Lite fler uppslag till könskonst:

Sköldpaddan (för mannen)
1 Lägg upp penis i riktning mot naveln.
2 Drag pungen upp över hela penis.
3 Med ett enkelt handgrepp kan du nu få ollonet att titta fram eller dra sig tillbaks in i skalet (pungen) på sedvanligt sköldpaddsmanér. Tyvärr har jag inga illustrationer att visa... kanske att du kan fixa det?

Sydneys operahus (för kvinnan)
1 Ta med olika fingerpar tag i de inre och yttre blygdläpparna på så många ställen som möjligt.
2 Drag konstruktionen till önskad form (kan vara lurigt).
3 (för den riktigt fingerfärdiga) Med en mer eller mindre avancerad manöver kan du få din klitoris att "titta fram" som en liten Pavarotti mitt i hela härligheten.

Lycka till
/Andreas