fredag, april 27, 2012

Kvinnopartaj

Jag har precis hittat till en blogg som jag bara råälskar. Sådär förbehållslöst. Jag vet inte vem/vilka som skriver den (har en aning om en av dem) och det spelar ingen roll. Det är en sån där frisk fläkt man brukar tala om. En sån som inte censurerar sig. Och det är såååå skönt.

Jag misstänker att den kan provocera en och annan. Det är bra det.

Så vad väntar ni på? Varför hänger ni här och slösar med tiden? Iväg och läs lite Kvinnopartaj med er. Sen är ni så välkomna tillbaka så.

5 kommentarer:

tessan sa...

fantastiskt!

Matilda sa...

Detta är väl humor i din stil?

http://hemnet.sfd.se/BildLista/Default.aspx?objgid=OBJ18866_1187337164

Jag vill att den ska spridas som en löpeld över internettet.

Sessan sa...

Du vet ju att jag skriver. Fattar ingenting?

Banan sa...

Tackar för tipset! Jag får lite "Borr Magazine" -vibbar av det där. Fantastiskt.

Tjocke-Kjell (på "Bon-Bon" i Alingsås) sa...

Uppfriskande! "Härligt osvenskt"! Feministchock! Nakenkuk! Tjej=hen=mångudinna! Skinn på näsan är bara förnamnet!

Tack för tipset! Kul!