måndag, april 16, 2012

En sån där underbar blogg (igen)

Jag avundas orken, uthålligheten och framför allt idén bakom temabloggar. Jag har sagt det innan. Jag blir äckligt avundsjuk och har svårt att unna någon annan den lyckan. Så enkelt. Så bra. Sist var det reklamare med inomhushalsduk (soon to be a pinsamt kapitel i mänsklighetens reklamhistoria) som tagit över efter 90-talets polovåg, ironiska mustascher och grovbågade plastbrillor.

Den här gången handlar det om en eldsjäl som tagit på sig att presentera en spya till tröja ur varje Cosby-avsnitt. Ett ganska gediget projekt. Låt mig presentera höll jag på att säga... jag menar låt mig dela med mig av en länk till den smått fantastiska "The Cosby Sweater Project".

5 kommentarer:

Colombialiv sa...

Fantastiskt!

Unknown sa...

Fantastiskt roligt. Temabloggar som plockar fram saker som hänt tidigare är grejen!

Axel sa...

http://capybarasthatlooklikerafaelnadal.tumblr.com/

adde sa...

Imponerande.

mikebike sa...

Colombialiv: eller hur!!

Historiska tweets: Verkligen.

Caravaggio: Haha.

Adde: Mycket.