lördag, augusti 20, 2005

Jag kan liksom inte låta bli













Att kommentera Holm...

Jag har levt utan tv och uppkoppling i två dagar och vad händer då. Holm har lyckats fucka upp ännu en tävling. Vad har hänt? Vadan denna uppförsbacke.

I EM missade han prissumman på 60 000 feta dollars men i golden league är prissummorna oändligt mycket större. Jobbigt att riva bort en fet plånbok sådär två gånger på en vecka. Jag undrar jag, om han har fått spöken i huvudet eller nåt. Skyll inte på förkylning bara.

Nu väntar SM för Holm som tror att det blir en bra tävling. Hur skulle det kunna bli annat än guld när han är ensam i startfältet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott att du fortsätter suga på Holm-karamellen mikebike! Jag blev nästan besviken när du skrev att du inte skulle klaga mer på honom. Bilden var fin med!! Keep it up! Låt INTE hans misslyckanden falla i glömska!!! (Har ni märkt hur DÖDENS tyst det blev i media efter floppen?! Tror inte det var förkylning.. felet sitter nog högre upp, i disciplincentrum..)