fredag, november 02, 2007

Bloggfrossa is not dead

Hej!

Bloggfrossa är inte död. Ingen RIP här. Inte än. Jag vet att det skulle bloggas på som fan men New york sög musten ur mig. Fullkomligt och varje dag. Men nu är jag tillbaka.

Anledningen till att det bloggats så förbannat dåligt på sistone är att jag fått ett nytt jobb som innebär tjockt mycket skrivande. Det har tagit ett tag att anpassa sig men jag tror att jag börjar komma dithän nu.

Jag vill säga tack till alla trogna läsare.

Nu kommer det bloggas mera igen.

El guapo: Käften.

8 kommentarer:

Anonym sa...

tack för livstecknet! :)

Anonym sa...

Är det inte dags att sluta nu trots allt? Inse att du var het i början men nu inte har så mycket mer att ge?

Anonym sa...

Jippie!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Nä, sluta blogga får du inte göra. Hur ska jag då få mitt dagliga skratt? Mera! Mera!

Anonym sa...

Var en trogen läsare förra året. Flyttade och tappade bort din blogg. Hittade hit igen förra veckan och gud va jag har saknat din bitande ironi. Sitter på jobbet och garvar så högt att kollegorna tittar underligt på mig. Sluta aldrig med bloggen!

Cliff Hanger sa...

Skönt, då kan vi andas ut. :-) Vad är det för nytt jobb?

mikebike sa...

sandra: vassego;)

anonym: tanken har slagit mig att sluta. men det är något med bloggfrossa. den har betytt mycket och gör det fortfarande. jag var inte het i början och inte het nu heller. bekymra dig inte om när det är dags att sluta. det kan jag sköta.

matilda: inte än inte än. men kanske kommer saker och ting förändras. man vet aldrig. den som läser får se.

nettan: kul att du hittat tillbaka. det är roligt att få höra såna stories.

cliff: det är oviktigt för detta forum. ;)

Blygisens betraktelser sa...

Härligt att höra att du mår bra och att allt är i sin ordning m dig.
Grattis till nya jobbet! Jag läste att det innebär en hel del skrivande för dig, det passar ju utmärkt!