tisdag, mars 07, 2006

Andra passet

Vad är det man säger? Är det efter tre gånger det blir en vana? Isåfall är boxningsträning väldigt nära en vana nu.

H fyller trettio i dagarna och som present fick han av mig att jag och han skulle träna när det var dags att dela in oss två och två. Han slapp vår ryske tränare som dagen till ära verkade vara på extremt bra humör. Han kom till och med ihåg mig från förra gången. Sån är jag. Gör starkt intryck på en gång... haha.

Nu sitter jag här och känner mig sur i musklerna. Galen träningsform egentligen. Jag kommer nog inte att fortsätta boxningstråden här i bloggen. Bara ta upp om det härnder nåt mer extravagant än mjölksyra.

Över och ut för idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, första kommentaren. Ville bara prova på hur det var att skriva på premiärplats. Lite Alice Timander fast med mindre fluffigt hår.

mikebike sa...

hehe finfint!

Anonym sa...

boxning ..tråkigt!

Mia