onsdag, augusti 12, 2009

Nour El-Refai

Började lysssna på sommar igår igen när jag skulle sova. Trevligt. Lyssnade på Nour El-Refais Sommar och den här gången krävdes ingen insomnia för att hålla mig vaken. Fan vad bra hon är. Hon är vass, cool och jävligt rolig. I Sommar var det dock mycket allvar. Och det var helt jävla enastående. Tyckte jag.

Idag har jag tjatat så mycket på J att hon ska lyssna på det att hon till slut frågade om jag var lite tänd på Nour. Det är jag inte. Men jag skulle vilja vara kompis med henne tror jag. Och det skulle nog J också vilja.

7 kommentarer:

Fiffi sa...

Min sista semesterdag var rätt beige så jag bestämde mig för att "lyssna ikapp" några sommarprogram. Det blev Morgan Alling och Nour. Weird.

mikebike sa...

fiffi: haha lustigt. Bra val eller hur? :)

Abbes pappa sa...

Jag lyssnade på Nour då det sändes. En av de få jag faktiskt hörde "live" i sommar. Jag blev sittande i en halvtimme i bilen utanför Jula i Partille och lipade när hon snackade om hur hon kände sig kring melodifestivalen. Kunde inte gå in i butiken förrän jag lyssnat klart.

. sa...

Då borde du vara min kompis med för jag och Nour är bundisar. Hon kommer till mig i September och då skall vi meta nakna med asigt agn.

mikebike sa...

abbespappa: ja grymt var det. minns att jag tänkte att det måste vara typ det mest otacksamma jobbet i hela mellogrejen.

artistic: haha coolt. är ni polare på riktigt? hälsa från mig då. ok? :)

Jenny sa...

Åh, jag lyssnade också på henne och tyckte det var fantastiskt. Skarp tjej. Jag vill också bli kompis med henne.

Helena sa...

Har du sett henne live någongång? Rå. Minst sagt. :)