onsdag, april 12, 2006

Klagogram nummer ett ivägskickat

Nu har jag fått tummen ur och skrivit ett klagogram av vredesnivå 3. Det var ComviqTele2 som fick den stora äran att få två A4 klag i sin inbox nu på morgonen. Jag kände själv att jag höll igen något och att ett klagogram i högsta vredesnivån kunde ha låtit mycket värre. Men det var liksom extra viktigt för mig att få en vettig respons i detta pilotfall.

Jag känner nog att nivå tre, eller varje nivå för den delen, har ett rätt brett register. Dessutom skrev jag det på ett sätt som jag kanske inte kommer skriva de andra. Jag redogjorde lite mer för vad deras oförrätt låg i innan själva klagandet kom igång. Det var viktigt för mig att göra det den här gången men det kommer nog att bli mer rakt-på-sak-klag i de andra fallen.

Jag kommer publicera hela brevet nu på förmiddagen.

Tills dess. Duscha järnet!

Inga kommentarer: