fredag, juli 05, 2013

Nej, bloggen är inte död

Den har bara vilat lite. Men jag är nästan död. Så jag tar semester. Idag.

Har nog aldrig haft ett sådant här blogguppehåll sedan start. Har nog inte haft lika mycket att stå i på jobbet heller. Det har varit några grymt roliga men intensiva veckor. Förra veckan var vi och filmade med Peter Stormare i Hälsingland. Denna veckan filmar vi med Heidi Andersson (armbryterskan).

Peter Stormare var en skön prick. Glad och astrevlig varje sekund. Vi bodde på en herrgård och han höll låda. Filmerna dröjer tyvärr ett tag. De blev väldigt fina, men väldigt konstiga.

Heidi missar jag för filmningen börjar idag. Och idag sticker jag till Malta.

Det finns mycket kul att berätta. Inte minst från Malta-gate. Men jag håller på det tills vi är framme.

Är sugen på att skriva nu. Annat än jobb alltså. Härmed återuppstår alltså bloggen.

8 kommentarer:

David sa...

Detta är ju fantastiska nyheter!

Anonym sa...

Härligt! Ser fram emot att läsa :))

Greve Kycklingben sa...

Bra där! Började ana oråd ett tag.

Anonym sa...

Jag känner alltså nästan en som pratat med Peter Stormare.

Du känner nästan en som tältat med Zlatan på en camping.

Vi borde göra dokumentär.

adde sa...

Ja, det har nästan blivit en vardagsbesvikelse när jag kikar in här utan att hitta något nytt. Men nu ser alltså framtiden ljusare ut.
Malta e fint, jag kan tipsa om ett besök på grannön Gozo och dess Blue hole. Kanonhäftigt om du har dykcert, men fint även annars.

Ellet sa...

Men är du värsta kändisminglaren eller? Efter att ha läst en blogg i flera år - så känner man fortfarande inte personen bakom! Märkligt...

Anonym sa...

Härligt! Ser fram emot det. /Bellaciao

SE sa...

Är mycket peppad på årets sommarobservationer!