Re: Re: Fortsatta problem vid beställning av McFlurry
Hej XX!
Tack för ditt svar.
Skönt att ni tar det här på allvar. Som du förstår har det grämt mig att man i så stor utsträckning aktivt väljer att försämra en så potent glassdessert. Jag har nästan börjat tro att jag är konstig och att det är en orimlig förväntan, att få sina McFlurry's flurrade. Det är det alltså inte?
Då kan jag räkna med att få den flurrad när jag beställer senare idag eller imorgon. Skönt.
Som jag påtalade är det ett ganska utbrett problem i McDonaldskoncernen och inte enbart något som sker i Mellbystrand/Laholm. Kommer ni att ta tag i detta?
P.s. Inga problem! Jag ser det som en självklarhet att jag som kund hjälper till när jag upplever att era produkter brister. Tillsammans kan vi göra McDonalds bättre. Eller hur.
Angående menykort får jag be att återkomma. Det skulle helt enkelt kännas fel att ta emot dem innan de bristande flurrningsrutinerna visat sig åtgärdade.
Vänligast,
Mikael
--
Re: Re: Re: Fortsatta problem vid beställning av McFlurry
Hej igen Mikael!
Självklart tar vi dina synpunkter på allvar och jag kommer att följa upp detta, dels med restaurangerna men även med vår Marknadsavdelning.
Återkom gärna till mig med din adress så skickar jag menykort!
Med vänlig hälsning,
XX, McDonald's Kundservice McSvar
12 kommentarer:
Konstruktiv kritik när den är som bäst. Stilpoäng för att du inte låter dig köpas med menykorten innan grundproblemet är löst. Keep up the good work!
Bra gjort. De ska inte kunna köpa våran tystnad med usla menykort.
Jag kom att tänka på en sak. Om de inte tar flurrandet på allvar och skiter i det för att spara tid/pengar nu, vad skär de mer ner på sen? friterandet av potäterna?
Jag tänkte på det i början av sommaren, då samtliga flurrys vi köpte i Trollhättan var flurrade.. sen var vi dumma nog att beställa flurry i uddevalla.. vilken kom oflurrad så klart.. tänkte mailat dig då, men skönt att se att du tar upp kampen igen! We like!
Jag måste bara säga att jag, och flera med mig, stödjer dig i kampen mot Det Oflurrade. Vi har länge känt oss vilsna och besvikna... Keep it up! :-D
Sladden.
Mike, du tar en hel massa stilpoäng med ditt raka deklarerande att flurrning kommer före menykorten!
Flyttar nu bokmärket till Bloggfrossa från mapp till pole-position (sällskap med SvD, Fejjan, Gmail...)
Hahah, grym saklig träbocksstil du har i formuleringarna också. Hoppas McDonalds vet vilken gigant de har att göra med :)
Som medlem av den bittra klubb som utgör alla besvikna och desillusionerade mcFlurry-konsumenter faller jag vördnadsfullt på knä inför vår främste förkämpe! Vilket rättspatos och civilkurage! Blev senast i torsdags nesligen oflurrad i Laholm, övervägde att som lagstöd citera tidigare bloggfrossa-inlägg för personalen men knöt istället näven i byxfickan. Vi står enade bakom dig i kampen!
Försöker du uppvigla till folkstorm, Mikebike?
I så fall verkar det inte bättre än att vi står bakom dig. Ska genast undercoverbeställa och eventuellt klaga till kundtjäns. Been there, done that, samma företag, annat ärende.
men herregud! håller de fortfarande på på samma sätt alltså? jag mailade dig för en massa månader sen om mitt luskande på kungsgatan i stockholm där det flurrades för fullt! jag stod och klappade händer och var överlycklig! jag ska nu snoka vidare i staden för att se hur det ligger till med resten.
ls: jamenförhelvete. vaffan ska jag med det till. jag äter helst inte mcdonaldsmat. det ärt flurryn jag vill åt och jag blir så in i helvete förbannad när de ger fan i att flurra den.
Proflurr: Nänänä... den gubben går inte. flurryn är sista utposten... det sista de skar ner på. innan det var det vit arbetskraft i form av städbolag de skar ner på. det var tydligen mycket smuttare priser om man lät några stackars balter jobba ihjäl sig för 24 kr/timman på natten. och nu flurryn.
elvis: ja man undrar vad fan som är problemet. jag vill inte släppa detta nu.
sladden: bra bra. nu mobiliserar vi och sedan GÖR VI RENT HUS.
Ola: jag blir mäkta rörd. på riktigt. en stor dag i bloggfrossas historia.
Sara hell: haha ja jag gillar det. fan jag hade gett vad som helst för att höra snacket på kundtjänstlunchen.
Calle: VAAA?? i torsdags. Vad ända in i helvete. Maila mig och berätta mer utförligt. Det här förstör lite själva klimaxet i min story (du får se). Men fan jag ger mig inte.
Jenny: hälsa från mig. Jag hoppas fler följer ditt exempel. jag vill fan ha en ändring på det här.
christine: då är de föredömen. gör ett stickprov och hör av dig. nu får det här arbetet gå in i fas två känner jag :)
Kommer precis från Laholm, beställde en flurry med myndig röst och kontrollerade processen. McFlurry-operatören tittade nervöst upp under flurrningen, som om hon kände trycket från Bloggfrossa.
Resultatet? Utmärkt!
Ola: Jag är så stolt över dig. Som en far. Fan vad jag skulle vilja veta hur snacket går på micky dee HQ om flurrskandalen. :)
Skicka en kommentar