fredag, april 20, 2007

Otäckt sökresultat

Igår blev jag via en kollega varse att om man väljer bildsökning på google och skriver fotboll och trix i någon kombination så kommer min profilbild upp i en gigantisk resultatlista. Koolt tyckte jag, eftersom jag är totalt missanpassad när det kommer till nästan all form av idrott.

Jag ville söka på lite alternativa resultat och valde av en slump klassikern "analläckage". Och herre min je.

Träfflistan rymmer en handfull bilder varav bild nummer två är Hollywoods meste latinobuse Danny Trejo, vars rollspecialitet rymmer fängelsevåld med allt vad det innebär i form av anala våldtäkter och annat skoj.

Bild nummer tre är min profilbild. Behöver jag säga att jag får riktigt otäcka associationer. Jag slutar här för min mentala hälsas skull. Mardrömmarna är redan ett faktum.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, grattis! Verkligen! Grattis!

mikebike sa...

emelie: tack! verkligen! tack! ;(

Anonym sa...

HA HA HA HA HA Där fick du..>>
Du behöve hängas ut !?! mikebike

Jag sa...

Ja, du... Jag kunde inte låta bli att klicka på länken under den första bilden och därefter på "analläckage". Då kom denna information fram:

"Vad är analläckage?

Med analinkontinens menas försämrad eller upphävd förmåga att viljemässigt kontrollera utsläpp av gas eller avföring.

Hur kan det yttra sig?

*Man kan inte hålla gas
*Fukt eller fläckar i underkläderna
*Lös avföring läcker ut
*Fast avföring läcker ut

Två typer av analinkontinens:

Passivt läckage - ofrivilligt läckage som kommer utan förvarning
Trängningsläckage - man kan inte hålla emot trängningar"

Uuuuuuuuuuääääääääähhhhhhh!!!

mikebike sa...

anonym: ehhhh... ja av mig själv.

maria: mmmmm... väldigt roligt tillstånd. fy fan.

Anonym sa...

Inspirerande... i sanning inspirerande... Försökte med "förhudsförträngning" - inget kul. "Skitnödig" - inte skoj det heller... men "sängvätare" - då jävlar small det till:
http://www.perdahlberg.com/buddhastor.jpg

Anonym sa...

Alltså - hur i hela fridens namn kommer man på att söka på "analläckage"?

Anonym sa...

Du får kanske skylla dig själv om du är en av de ytterst få personer som använder ordet på nätet...

Jag trodde badactors.se var en sida du gjort, så du kanske kan byta ut bilden på Danny Trejo om den skrämmer dig?

mikebike sa...

nemo: hahahahah

mrarboc: jo förstår du om du läser hela min blogg kommer du förstå det;)

LA: jo det stämmer. det är jag som gjort den men jag har ändå inte sett mig själv och danny trejo i samma sammanhang innan. särskilt inte i analläckagesammanhang;)

Silverfisken sa...

Du ligger bra till på ordet "analfanfar" också. Vet inte vems fel det är. Inte alls.

Anonym sa...

Den medicinska termen man använder är även SOILING

Mycket roligt ord... :)

/Katta

Dåcktor Erik sa...

Haha...ja, sökorden på Google ställer folkhemmet i en helt ny dager.

Anonym sa...

Jag var länge Googles enda träff på "åsnedräkt". Numera har jag dragit mig tillbaka i dessa sammanhang.

Anonym sa...

Kanske dags att ringa upp Google för ett allvarligt samtal? Deras algoritmer är tydligen inte så vassa trots allt.. :)

dddd sa...

Hahahaha!

Anonym sa...

Kombinerar man "Johnnys senap" och "Majorna" i en bildsökning på Google får man EN bild. Gissa vilken.

Anonym sa...

HA HA HA HA HA HA HAAAAA!!!!