onsdag, augusti 16, 2017

Hallå hallå... hallå!?

Fy satan vilket långt blogguppehåll jag haft nu. Det sjuka är att jag är mer skrivsugen än på länge men jag har bara inte idits (heter det ens så?) inte sätta mig. Men nu tänker jag göra det ändå. Vet inte ens om någon tittar in här längre. Men men. Ur askan in i... ja glöden kan vi väl i alla fall enas om.

Vet inte vad jag vill säga med det här meningslösa inlägget egentligen mer än att bryta tystnaden, tömma slagget, rensa luften och sila snacket. Men det är nog så viktigt. Och nu är det gjort. Joråsåatte... och bilen går bra?

Phew. Plåtstret avdraget.

14 kommentarer:

Erik F sa...

Det är lugnt. Jag hade faktiskt glömt bort dig också. Men som tur är så prenumererar jag på inlägg så jag inte missar något.
Nåväl (som Carl Bildt brukar skriva).
Varmt välkommen tillbaka!

ls sa...

Välkommen tillbaka!

Larsson i Majorna sa...

Jag brukar titta in nån gång i veckan. Kul att se att den/du lever.

Ellet sa...

Du har funnits med så länge i min blogglista att jag inte ens tänker på att du är borta då och då, du är ju en klassisk del i alltihopa! Räknar iskallt med att du kommer tillbaka även efter uppehåll. Låt oss inte gå in på sorgen som skulle uppstå om du inte gjorde det.

yllet sa...

Bilen går rätt bra men det luktade lite varmt om den när jag parkade den hemma ikväll. Kanske nån broms som ligger på? Inte fan vet jag?
Dessutom tappade jag en amerikansk chokladlins (som en skitstor nonstop) in i själva rattfastsättningen idag. Jag vet inte vad jag ska göra? Kan det vara relaterat?

mikebike sa...

Erik F: Tack Erik. Det värmer :)

Johanna: Härligt!

ls: tackar och bockar

larsson: jajjebus. lever och frodas. tack för att du följer.

Ellet: Tack hörru!

Yllet: det är nog i allra högsta grad relaterat.

Ulrika sa...

Hallå!! Vi är här!

Henko sa...

Jag har saknat dig. Bring it on!

Maria sa...

Prenumererar på rss, överger dig aldrig.

Malin Falin sa...

Bra som fan! Tänkte flera gånger på den gamla klassikern "En go gäng" när jag besökte High Chaparall häromveckan.

mikebike sa...

Ulrika: Härligt att se och höra.

Henko: Jag lovar

Maria: Det är jag mycket glad för

Malin: Åhhh chappen. hur var det? berätta om besöket?

Anonym sa...

Jag är här också!

//Jonas

mikebike sa...

Bra Jonas!! Mycket bra.

UplayOnline sa...

larsson: jajjebus. lever och frodas. tack för att du följer.


เย็ดสาว