torsdag, juni 23, 2016

Semester calling

Den senaste tiden (läs: hela våren) har jag inte känt av det minsta lilla sug efter att att göra ett enda nedslag mer än nödvändigt på mitt tangeltbord. Det har gjort att det har uppstått ett äckligt stort glapp i den här bloggfan. Det enda jag haft ork att dela med mig av är jobb och det är ju tråkigt.

Men nu nalkas sommaren, semestern och de dekadenta dagarnas prime time. Det kommer troligtvis också leda till helt nya infallsvinklar och meningslösheter av lite mer "klassisk" karaktär.

Men först. En sista shout out för vår lilla tv-serie som jag pysslat med en stor del av min vakna tid på sistone. I veckan släppte vi fjärde och sista avsnittet av Typiskt Göteborg. Se det. Annars jävlar.




Och för ordningens skull (samt alla Glenn Hysén-älskare) passar jag på att posta trailer för avsnitt 3 också.





Nu blir det inget mer pushande av jobb. Promise.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot några besök i den halländska myllan, dina referat från diverse marknader är alltid upplyftande! Funderar på att åka på en sån där tändkulemotorfestival i Bohuslän i sommmar. Tjärdoft, goa gubbar som pysslar med old-tech. Fika. Salt och sol. Nostalgi. Gött./Mvh exilväschötten