Många har mailat och frågat hur det har gått med klagobrevet jag skickade till Semper.
Låt oss säga så här:
- Kred till semper för att de förstod ironin i mitt brev(ok ingen rocket science direkt men ändå) och tog det på allvar. Det hade jag nästan inte räknat med.
- Kred till Semper för att jag inte kommer behöva lägga en spänn på välling de närmsta 3-4 månaderna.
Schysst. :)
SvaraRadera/Wanda
Kanon!.... det handlar om att våga "gapa" lite.
SvaraRaderaDet var ju jättebra! :-)
SvaraRaderawanda: ja det tycker jag allt.
SvaraRaderamamselamsen: gnälla med stil du vet;)
Grattis! Visst är det gött att få respons och det efter bara ett mail!!! Du ska få författa mitt nästa hatmail till Västtrafik :))
SvaraRaderaGnäll mot barnmat- o blöjföretag är en räckmacka jämfört mot bredband o teknikföretag...
SvaraRaderaKmmer ihåg när E var bebis och Pampersblöja nr 1 o 2 i packen om 40-50 st var slöa i limmet (fästanordningsplåstert)
Godda, godda Pampers... I wish to make a complain 'bout this diapers I purchased an hour ago..
Jag med nerlusad med presentkort och kunde blöja fritt från Billhälls i ett kvartal..
Detta var innan elektronisk post fanns och en fast telefon var röret mot världen utanför...
va! ere så man gör för att dryga ut den skrala famijeekonomin...
SvaraRaderahär ska skrivs till semper, brio, br, legoland, semper, teknikmagasinet, apple, microsoft
*knatter-knatter-knatter*
ORKA!
SvaraRaderaORKA!
TUR ATT JAG HAR MUSTASCH!
/KLAUS