En del har hört av sig om klagogramtjänsten och jag måste säga stopp till alla förfrågningar nu. Jag har antagit mig tre fall. Ett angående en ipod där inskroptionen på baksidan blev minst sagt misslyckad. Ett fall där eniro är boven i byråkratidramat och så prio ett, en killes otroliga förnedringsprocess med Comviq. Han har bett om en grad tre på klagomål så det blir första anhalt.
Idag har jag skickat ut lite förbrev för att sondera terräng. Jag förklarade ödmjukt att jag ville ha en mailadress till någon lite högre upp i hierarkin, eftersom jag hade ett viktigt klagobrev att leverera och förväntade mig ett vettigt svar. Man vill ju inte att det sitter en apa på andra sidan och plockar upp ett mail med så noga vald och riktad vrede.
En har svarat. Comviq passande nog. De förklarade snällt att jag allt vick nöja mig med att skicka till kundjänstapan men lovade att jag skulle få ett svar. Nåväl, alltid något.
Så fort jag är tillbaka från marocko så tar jag tag i detta. Och då jävlar!
Över och ut
/mikebike
Attans också jag hade behövt den där hjälpen med min fd hyresgäst. fullständig info om det hela finns på min blogg.
SvaraRaderaTips! Ring till Comviqs växel och be om försäljningschefens mailadress. Så brukar säljare göra...
SvaraRaderaJag brukar gå in på emfas hemsida och kolla vem som är VD när kundtjänst står ivägen för klagomålen. förnamn.efternamn@företagsnamn.se brukar funka att maila till sedan.
SvaraRadera