onsdag, augusti 08, 2012

Back in bee


Jaha. Så var semestern över ännu en gång. En dryg månad utan stress och värdig uppkoppling. Har inte gjort ett piss men ändå hunnit med en massa känns det som. En hel del Mellbystrand och lite Berlin nu på slutet (har jag nämnt att jag älskar den staden liga högt som Majorna). Har fått den där vilan. Den mentala fristaden. Fy fan vad jag behövde den i år. Har inte ens orkat med att dra igång något sidoprojekt.

Men nu är jag tillbaka. Tröttare än någonsin men taggad på kul.

Bilden kanske ni undrar över... Ja, vad ska jag säga? Vet inte varför, men jag tycker att den andas rätt så jävla mycket back in business om man säger så. Och det passar ju bra. Two men working on a dream liksom. Fantasi och entreprenöranda. För att inte tala om obehag. Livets salt helt enkelt. Sedan undrar jag jättemycket vad han till vänster har för grejer på sin data.

Ja, det var väl typ det jag ville säga. Häng på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mannen till höger filmas och skall göra en kul grej för Youtube och deras hemsdia.

Mannen til vänster räknar besökare och twittrar om detta "corporate event". Inte riktigt högsäsong ännu gissar jag...

-Luca

mikebike sa...

Luca: haha tack för en bra analys.