lördag, februari 11, 2012

Kaj lever, länge leve Kaj

Mitt lilla sidoprojekt Busmejl har legat i dvala. Vet inte varför egentligen. Jag tycker att det är helt stört kul att jävlas med folk på blocket men har bara inte orkat på sistone. Det är synd. För jag har tappat väldigt många läsare på grund av det. Eller Kaj har tappat många läsare menar jag.

Nu har jag i alla fall uppdaterat med inte mindre än tre nya (nåja, de har legat och marinerat i Kajs inbox ett tag) busmejlingar. Gå in och läs vettja.


Och om ni tycker att det är kul får ni jättegärna hjälpa mig att länka till busmejl.se. Använd era blogs, fejsboxar, twitters, skriv ett brev, faxa eller ring och berätta för mamma. Jag är glad för allt jag kan få. 

9 kommentarer:

Jonas (SEX NOLL TVÅ) sa...

Kaj är bäst!

Vissa inlägg är roligare än andra men det är en hög lägstanivå!

elsa sa...

OMG! Det är du som är KAJ!

mikebike sa...

Jonas: tack hörru. Och tack detsamma. Såg förresten att du bloggat om samma grej jag slogs av imorse när min dotter läste högt på mjölkpaketet. Måste tyvärr avhandla det jag med.

Elsa: Mmm det är det... Bra eller dåligt?

Jonas (SEX NOLL TVÅ) sa...

Arla kan gott få lite skit för detta. Vi postironiker på 30+ med små barn retar oss väl ungefär på samma saker, fnissade när du också (högst troligt utan vetskap om mitt inlägg) beklagade dig över hur lång tid det tar att få igång själva filmen på en Disney-DVD.

Förresten, tror jag var först med att lista ut att du var Kaj, när du kommenterade hos Nonsensakuten som "mikebike" och adressen du uppgav var busmejl.se.

The world according to Elsa sa...

Oj, tänkte inte skicka den kommentaren.. blev lite exalterad där. Så ja: positivt. Jag har fått tagit pauser då jag läst vissa av dina inlägg, för att inte kvävas av skratt.

Anonym sa...

Sjukt kul med Kaj! Har inte läst det förut. Men ska fortsätta med det nu.
/Fredric

Sanna sa...

Eftersom du frågar....
Jag vill tycka att det är roligt, men det går bara inte.
Kaj är bara en jävel som slösar med andras tid och som driver med små, små privatpersoner som måste bli av med sin bil för att den satans pannan gått sönder eller som försöker att ha en liten vid-sidan-om-business med plånböcker för att tjäna en hacka. Det känns inte roligt, bara taskigt.

Kaj kan inte bli någon Otto Ruben Svensson. Han saknar finess.
Mannen som blev trött läser jag gärna. Kaj får tiden det tar att skriva denna kommentaren. Därefter stoppar jag honom i malpåse.

Axial sa...

Jag håller faktiskt med Sanna när det gäller Kaj.

mikebike sa...

Elsa och Fredric: Vad kul att ni gillar den.

Sanna: Tråkigt att höra. Förstår att alla inte tycker det är kul. Dock tycker jag inte att det är så himla taskigt. Jag förstör ju inte deras affärer. Och blocketannonsörer är knappast vad jag skulle säga en utsatt grupp. Och beträffande Otto Ruben Svensson... kaj har ingen ambition att göra det Otto gjorde på 80-talet i brevform. Det är helt enkelt busringning i mejlform. Antingen gillar man det eller också inte. Det är inte så att Kaj förstör någons liv.

Axial: Ok. Trist för mig.