tisdag, februari 07, 2012

Den jäveln runkade!

Jag vet att jag är ruggigt sent ute men vill ändå tipsa (er andra som inte har tid att hårdbevaka twitter och facebook om dagarna) om ett stycke fantastisk nätunderhållning. Det är en tråd i familjelivs forum som startade med följande inlägg:

Klicka och läs.

Briljansen i det.

Sedan brakar helvetet bokstavligen loss. Om det hela är på riktigt eller om det så är någon lustigkurre på "Tofsen" (Chalmers skoltidning) som dragit en klassisk forumtrolla har jag ingen aning om. Det spelar egentligen ingen roll. Jag lyfter ändå på hatten i någon slags blandning av vördnad och avundsjuka. Det absolut mest fantastiska är engagemanget folk lägger ner på att diskutera. De bara måste komma till rätta med problemet. Jag tror att jag älskar familjeliv.se från och med nu.

Hmm, tror just att jag fick en idé...


P.S
Kom ihåg var du hörde det först Mymlan ;)

18 kommentarer:

Colombialiv sa...

Å herregud. Och även om det är ett troll så finns det ju andra som faktiskt sitter och håller med.

"Jag skulle också slängt ut honom (seriöst menat) särskilt om det var till porr, detta är min pojkvän väl införstådd i. Runkar han så gör han det väldigt diskret och med förhållandet som insats varje gång."

mikebike sa...

Colombialiv: Hahaha ja. Älskar't

Per A sa...

Haha! Killen tillåts alltså dra i spakarna, men om det uppdagas så är det sparken. Och absolut inga bilder.

Jag vet faktiskt inte riktigt hur min fru ser på detta, och inser efter genomläsning att jag nog diskret, ytterst diskret, bör ta upp ämnet. Det vore ju fruktansvärt om man sitter och riskerar äktenskapet för lite privat kvalitetstid...

Anonym sa...

"min man satt och bajsade när jag kom hem en gang fatta att han fick spö sen""

Dano sa...

"privat kvalitetstid" LOL

Andreas sa...

"..det är otrohet, alla drar sin gräns olika. Vissa vid en blick, andra vid en kyss, andra vid samlag osv."

Vid en blick?? Jesus.

Anonym sa...

"han kanske bara tvättade snoppen väldigt snabbt?"
Haha!

Anonym sa...

Mike.

"Den jäveln runkade!"

"Hmm, tror just att jag fick en idé..."

???? (2 roliga meningar i samma inlägg)

Kul att någon påminnde dig, Have fun ;-))

Johan I Majorna

Carro sa...

Det har ju gått ganska långt när man kommer till den punkten att man måste dra in en barnbok för att klargöra sin poäng, helt rubbat!

"Har ni läst "Pricken"? Den där barnboken om den lilla kaninen som föddes prickig bland vita släktingar? Han hade inte valt att växa upp i en vitpälsad kaninfamilj och kunde inte heller rå för sina fläckar. I slutet av boken hittar han fram till en plats där alla är prickiga som han,..


Vad jag vill säga med det är inte att det finns en plats där alla tycker att det är fel att runka i ett förhållande, utan att vad som anses annorlunda beror på vilka normer som gäller där man befinner sig... och hittar man en Pricken i sin vardag behöver man inte överfalla och gnugga dennes huvud hårt mot asfalten för att tvätta bort prickarna. "

Anonym sa...

Hahaha..åh tack! Det här gjorde lätt min dag. Tyvärr resulterade det också i att jag fastnade på familjeliv.se en stund nu. Dock utan att kommentera som tur var.

"Han har även fisit i sängen men det var droppen när han runkade :(" Hahaha!

adde sa...

Kul att du tog upp detta, jag tänkte att det där skulle kunna varit trollat av dig när jag läste det, men så var det tydligen inte då.

Iaf inte denna gången...

Anonym sa...

Ja snälla, kom och trolla på familjeliv, ingen kommer få till det som du!

Challe sa...

Haha! Välkommen i gänget! Har suttit och läst forumtrådar på familjeliv i 3 års tid. Bättre underhållning finns baske mig inte och den uppdateras varje minut =)

S. sa...

Familjeliv verkar ju vara ett småbarnsföräldrarnas Flashback och bland det läskigaste man kan hitta på nätet, efter rasistisk dynga.

Har inte läst tråden än, men måste väl. Hoppas innerligt att det fanns mer underliggande problem i den där relationen.

Och vadå, får man inte onanera i ett förhållande? Hm... De kanske aldrig hade sex? Men då är väl det snarare problemet. Och otrohet, seriöst? Herre gud...

Jonas (SEX NOLL TVÅ) sa...

Jag provade kolla in familjeliv när jag skulle bli förälder, men insåg ganska snabbt att det inte var något för mig.

De har väl vad jag har förstått en policy som gör det förbjudet att anklaga någon för att vara ett "troll", därav dessa tok-trådar.

Klara sa...

Åh, den bästa familjelivstråden är nog den här:
http://www.familjeliv.se/Forum-23-82/m31791592-7.html

Erfarenhet av svan. Smaka på den meningen.

S. sa...

Haha, herre gud!

Runkinlägget måste ju vara ett skämt också, hoppas jag, men annars är väl Familjeliv så vitt jag förstår det ett ställe där man får veta allt man behöver veta, allt man inte visste att man behövde veta och allt man inte vill veta. Fullt normala människor verkar gå in för att leta info om barngrejer, men det gäller väl att komma ut med förståndet i behåll.

Riktigt oroväckande härom månaden när alla seriösa nyhetsmedier plockade den där hemmafrundersökningen, högst tvivelaktig, och gjorde stornyhet av den.

Tristessa sa...

Familjeliv sägs ha många medlemmar, jag undrar hur många det är som är aktiva i likande trådar för då finns det för många underliga människor helt enkelt.