fredag, december 23, 2011

Ett julkort från mig till er

Dan före dopparedan. Sista dagen på jobbet för i år. (Win!) Och jag hör ledigheten mullra långt inom mig. Känner mig på lagom puttrigt humör och vill passa på att önska eder alla en fröjdefull jul. Och så tänkte jag bjuda er på en julupplevelse som jag blev varse tidigare i veckan (tack Jens), som jag har suttit och tjuvhållit på tills idag. Det är utan att överdriva det bästa internet har kommit upp med på länge.

Så får jag be om framåtlutat läge. På med ljudet. Njut.


GOD GOD JUL!

5 kommentarer:

Arne sa...

God jul bästaste Mikebike! Och videon. Ja, alltså jag känner mig så naiv.

mikebike sa...

Arne: God jul du med! Hoppas ni får det fint. Jag träffade Daniel i tisdags och han sa att ni ska fira ihop.

videon: underbar. Jag älskar'n. så sjukt skruvad och poänglös. På det alldeles perfekta sättet.

adde sa...

God jul!

En riktig vinnarvideo!

mikebike sa...

Adde: you said it! :) God jul

Anonym sa...

God fortsättning! Bellaciao