onsdag, juni 24, 2009

Bortglömt lur

Fan, jag kom just på att jag helt glömt berätta om ett skönt lur.

Det har blivit väldigt svårt för mig att lura i J skit nuförtiden. Hon brukar utgå från att all overifierad "fakta" som jag levererar är bullshit. Det är en skada som uppstått efter förnedringen av den räcka proffslur som jag tidigare berättat om här på bloggen.

För ett litet tag sedan lyckades jag dock lura i J att det var Johnny Cash som uppfann den internationellt gångbara och välanvända frasen "Fuck you", med tillhörande tecken. Att han på riktigt var självaste fuck-fingrets fader.

Jag vill inte slå mig på bröstet men... jo förresten, det vill jag. Hon svalde hela storyn. Jag levererade ännu ett fetinglur kan man säga. Swiiiisch!

9 kommentarer:

Wolfe sa...

Haha! Good one

Medelklassman sa...

Aaaa hahaha. Det var det roligaste jag sett idag. Får jag ge en eloge för att ni lyckas ha hittat en så jävla kul grej att hålla på med tillsammans.

You two.... *hytter pillemariskt med fingret*

Suzan sa...

HAHAHA...haha...

Daniel sa...

Visat du ditt mäktiga finger åt frugan! ;)

mikebike sa...

Wolfe: haha ja tycker jag med :)

30+: Ja det är en mycket rolig lek. det perfekta sällskapsseplet för två personer. det pågår jämt dygnet runt och varje lyckat lur ger poäng.

Suzan: :)

Daniel: ?

The Girls Of Florida sa...

Din fru kan inte ha det lätt. Men roligt :)

//Nina

adde sa...

Bra lur, även om det inte känns helt otroligt måste jag medge. Fan vet om inte jag hade gått på det, för du verkar ju kunna hålla masken om du kan lura henne som känner dig så väl. Eller var det en telefonare?

mikebike sa...

Florida: vi är inte gifta men nä hon har det inte lätt. Men hon är ännu värre än mig. Jag ligger fan i lä.

Adde: nej fan. telefonare gills inte.

Josefine sa...

what? vaddå telefonare gills inte? vad är det för nya regler du sitter och spikar upp på väggen? nä om jag skulle gå och sätta mig i en baader meinhof-stol nu. toodiloo.