måndag, mars 10, 2008

En dildo i gröna rummet

Appropå melodifestivalen och det faktum att Nordmanmedlemmarna ser ut som två penisar kunde mitt norra öga inte heller undgå att lägga märke till att Michael Brinkenstjärna var deras påhäng (vilket stärker min antipati för Hemlin & Co ytterligare).

Brinkenstjärna satt där i gröna rummet och riktigt mös som den kukatrapp han är.

Ja, jag tycker att Michael Brinkenstjärna ser ut som en dildo. Lika plastig, oäkta och själlös som en dildo. En ådrig men inte särksilt grov dildo, utan mer sladdrig och lite köttigt fet jello-dildo. Att ha affärer ihop med honom verkar dessutom ungefär lika fräscht som att köpa en använd dildo på Blocket. För det är ju så att den gamle Brinken faktiskt lever på att penetrera gamla avdankade dokusåpe-rack med sina sprit- och knullturnéer. Så kan det gå.

Det är ett smutsigt och fult jobb. Men någon ska ju göra det också och vem är bättre lämpad att kladda ner sig där ingen annan vill vara än just en dildo?

Rätt man på rätt plats skulle man kunna säga.


Etiketter: ,

16 kommentarer:

Anonym sa...

Brinkenstjärna vet ju precis vad har är och vad folk tycker om honom, men han skiter rejält i sin image. Det konstiga är att han alltid syns nära folk som är MÅNA om sin image. Dessa människor måste ju ha omdöme i stil med "hmm jag vill lukta gott ikväll, man kanske borde kleta in sig i lite bajs?"

Let The Good Times Roll sa...

Aldrig hört hans namn förut, fick googla:

"Brinkenstjärnas företag har gått i konkurs fyra gånger (senast i januari 2007) och han har avtjänat tre fängelsestraff. Hans evenemang är ökända för att innehålla nakenhet och alkohol. Brinkenstjärnas senaste projekt är att producera "The bitch tour" där han själv, Fadde Darwich och Linda Rosing reser landet runt, uppträder på lokala uteställen och lägger ut filmerna på bubblare.se."

först skrattade jag, sedan blev jag rädd.

Nemo sa...

Nordmännen kommer att ångra sitt tilltag, även om de ser likadana ut som den blankpolerade kränga-skit-på tub-managern.

Sanna mina ord... när allt är över kommer inte bara häxan vara bränd - nyckelharpan blir till en munter brasa och Mats och Håkan slår sig själva i huvvet...länge och spelar in "The return of the Coneheads"

Anonym sa...

En blogfrossa text i topp 5 kvalitet. Tack för den Mike! =)

Anonym sa...

visste ni att brinkestärna hade en beef med nån typ i fjällen som nästan kört över brinkens son. Denne nån knuffade "brinken" som slog i huvudet och höll på att stryka med. Detvar för ett par tre år sedan.

Lintin sa...

Mycket penistema på karlarna i årets tävling öht tycker jag, ta bara de dansanta kukhuvudena Wrongedal, nej Rongedal, fan vad hette de? Sjukt otäcka små stycken i vilket fall, de ser ut som två pubertalkåta slippriga tonårssnoppar som inte har en aning om vart de ska ta vägen men är jävligt glada för att vara på väg. Jag kräks lite i min mun varje gång jag ser dem.

Minus sa...

Hej, jag tycker att det är störtskönt att hitta en bloggare som du. Inte många manliga bloggare som man kan känna igen sig i. Jag är fruktansvärt trött på bloggar i blondinbella-stuket. Kolla in min blogg om du har tid och lust. Jag tycker att det är roligt att skriva, färför tror jag att det är roligt att läsa. peace

Firenze sa...

Hihihi - Brinken är artistmanagernas "Jabba the hut".
Kan sätta en skinande ny femkrona att Brinken har en hemligt dröm att Lena Philpsson skall lapdansa honom iförd Princess Leia kanelbullsfrisyr, Jimmy Jansson står i bakgrunden i en smutsig judodräkt föreställande Luke Skywalker. Som sur grädde på det härskna moset: Tommy Nilsson upptejpad med gaffatejp på en hawaifondtapet för att likna en carbonitefrozen han Solo.

Anonym sa...

Nyckelharpa, dildo och lite wannabeeluder.

Världen ligger öppen för Nordman!

-Luca

Spader Ess sa...

Att bli förknippad med Brinken måste väl vara det lägsta en artist kan råka ut för?

Men vilken super-gubb-grupp det skulle kunna bli om nordmännen och brinken slog sina påsar ihop med Idol-swartling och Breitholz med vrångedalarna som doakör.

"You wnated the limpest dicks in the world! And you got them! Here they are, The Dickheads!!!!"

Medelklassman sa...

Heyyy, inte dissa fina sexleksaker på det där sättet. Dildos kan man i alla fall ha lite glädje av, till skillnad från Brinken. Han blir man alltid less av, oavsett.

(Kanske inte om han kom till användning som fartgupp, men till och med då skulle man väl svära över karln.)

Anonym sa...

...på tal om dildo, vilket nämns en antal gånger i detta inlägg. Vad tycker egentligen män om dildo (och då pratar jag om hetrosexuella män som inte själv använder dem)
Är de ett hot? Ett trevligt komplement under mys med sin flickvän?
...kan inte hålla mig till ämnet, såhär gick det med mina associatiner.
tack för en kul blogg

Anonym sa...

Hahaha, du är underbar som vanligt!

Den där Andreas sa...

Han heter ju tydligen inte ens Brinkenstjerna utan Persson. Kolla http://blogg.aftonbladet.se/7/perma/760711/.

Vilken idiot. Jag hatar idioter.

Anonym sa...

Sluta! Jag vägrar låta dig förstöra mitt fina förhållande till glädjepinnen i byrålådan!
/J

Callisto sa...

Det som mest liknade en dildo i lördagens program måste ha varit micken när Charlotte sjöng "Heeeeerooooooooooo". Micken såg ut som en strassbeströdd dildo modell apdyr och extremt obekväm, om man inte jagade extrem rivfunktion... Men det var den mest penisattrappliknande pryl jag sett i tv utanför Fråga Olle-programmet.