torsdag, mars 16, 2006

Semestertider på Bloggfrossa

Nu vankas det som bekant semester i en hel vecka. Jag ska gå upp om exakt fyra timmar för att hinna till incheckning och sån skit. Det ska bli galet skönt men jag måste erkänna att det känns lite konstigt att klappa ihop Bloggfrossa så här en hel vecka.

Jag såg på hotellets hemsida att det finns tillgång till internetupkoppling och jag som alltid brukar föra någon form av resedagbok kommer nog inte kunna hålla mig från att delge lite marockansk "hotstuff info" under veckan. Så titta in vet jag.

Det blir en annorlunda Bloggfrossa skulle jag tro. Lite Bloggfrossa on the road... eller hrrrm... Bloggfrossa by the pool. Vi hörs snart igen mina vänner.

Duscha järnet era struliga fleppon;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för det, det hade ju blivit ett uns tråkigare om man helt säkert visste att du skulle nollblogga så länge. Nu lever ju ändå hoppet.
Hoppas ni har det gott i värmen.