lördag, oktober 15, 2005

Lunchporr är väldigt osoft på nåt vis

Idag när vi hade varit och krubbat thaibuffe och var påväg tillbaka så passerar vi "Videolook" (porrbutik/porrklubb i gbg). Klockan var väl cirka 13.30 och ut kommer en slips (diretörstyp) ut. Det är inte så att jag drabbas av en chock men jag kan ändå inte låta bli att glo lite extra. Det är liksom lite udda.

Jag undrar alltid vad han haft för sig där inne. Kanske han kollat en stripshow och druckit folköl serverad mellan en avdankad strippas skrynkliga byst. Eller hanske hyrde han ett bås och trallade av till en tysk "Sheisse unt fistingextravaganza movie". Kanske experimenterade han med lite bögsex på övervåningen? Hur som helst så känns det lite tacky att ta sig lite lunchporr sådär mitt på dagen. Inte för att Videolook känns jätteclassy någon annan tidpunkt på dygnet men just lunchtid. Kanske gick han tillbaka till kontoret och jobbade på som vanligt, hade kundmöte och tog i hand.

Jag funderar om han inte arbetar på nåt statligt verk. Kan man ta porren till sig på jobbet får man ju ta sig till porren på rasten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Jag var i somras och åt lunch på 2a Långgatan och cykeln hade jag parkerat ungefär mittemot Videolook. När jag och kompisen gick till min cykel kommenterade vi nåt i stil med "herregud, vad sunkigt, VEM går in dit?". SOm sagt var klockan kring lunchtid, säg 13. Medans jag låste upp cykeln så kom en snubbe i hawaii-shorts och T-shirt gånde rakt fram på samma sda gatan som Videolook och när han precis skulle passera Videolook så gjorde han en snabb (i typ ljusets hastighet) 90-graders-sväng och slank in där. Jag och kompisen bara tittade på varandra, och hade rätt roligt åt det där. Mitt på ljusan dan... Hur KAN man va lockad av sunkställen som detta?

Anonym sa...

Migrationverkets filial?

Anonym sa...

"Bögsex på andra våning" Hur vet du det? Nu blir man nyfiken.