måndag, september 12, 2005

Tycksyndomläge!

En mikebike har gått och snuvat ner sig. Kittel i hals och allmänt hängig. Med andra ord råder högsta tycksyndomläge i mitt hem just nu. Men ingen verkar ha fattat det utom jag.

Ialla fall är det därför bloggandet fått lida ända sedan i torsdags. Jag ville bara informera alla trogna bloggfrossaläsare så att ni inte tror att jag börjar slacka av. Kanske tar jag igen en del redan idag/ikväll. Jag vågar utlova en fin recension om Hisingen (jag var tvungen att göra ett snabbesök i fredags).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mera Hisingen please!

mikebike sa...

Jävlar vilket sug det verkar vara efter Hisingenstories. Det gläder mig för jag har många på lager. i synnerhet en från förra året som jag redan publicerat i artikelform.

om ni ber snällt kan jag köra en favorit i repris här på bloggfrossa