måndag, september 12, 2005

Tycksyndomläge!

En mikebike har gått och snuvat ner sig. Kittel i hals och allmänt hängig. Med andra ord råder högsta tycksyndomläge i mitt hem just nu. Men ingen verkar ha fattat det utom jag.

Ialla fall är det därför bloggandet fått lida ända sedan i torsdags. Jag ville bara informera alla trogna bloggfrossaläsare så att ni inte tror att jag börjar slacka av. Kanske tar jag igen en del redan idag/ikväll. Jag vågar utlova en fin recension om Hisingen (jag var tvungen att göra ett snabbesök i fredags).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Okay, I'm sipping my cup of Tazo Zen here, sitting in my shorts and wondering how the web has really changed the way we work and market.

Your site is a prime example why people need to get online and read up on what is happening in their niche. Changes Happen Daily folks!

My site does cover network marketing and people often comment my views are radical! But they work!

Dave Jackson - Naples, FL

Rolf i Sala sa...

Mera Hisingen please!

mikebike sa...

Jävlar vilket sug det verkar vara efter Hisingenstories. Det gläder mig för jag har många på lager. i synnerhet en från förra året som jag redan publicerat i artikelform.

om ni ber snällt kan jag köra en favorit i repris här på bloggfrossa