måndag, juni 27, 2005

Sista mecket

Igår var en stressens söndag. Jag hade massort att stå i för att få klart allt inför årets grandiosa Roskildefestival. Det har tagit upp stor del av min tnakekraft på sistone. Jag började med att tjuvprova gaffarullen och gjorde en klassisk gaffalagning av min Converse. Prima!

Kvällen avslutades med linnetillverkning av en gammal sned Jimi-Hendrix-tischa. Det var min kära fru Dorro (nu tillika Hjälte5) som tog fram symaskinen och gjorde underverket möjligt.

Idag har jag bara växlat pengar och lagt en sista hand vid min helmantlade mustasch som blev en kompromiss. Jag fegade ur och vågade inte satsa på en IRAKI. Visste inte om jag är man nog. Det blev en porrstashe istället och det är inte dåligt det. Med lite öl, solsken och lite tur kan den nog tänkas utvecklas till en IRAKI under veckan. Det kommer bild på den när jag är tillbaks. Var så säkra

Jag känner en viss stress nu måste jag tillstå. brukar aldrig ha resfeber men i år är det annorlunda. Om exakt en och en halv timma avgår bussen. Förhoppningsvis får jag bilskjuts på hemvägen.

Bloggen stänger för en vecka men sedan kommer jag tillbaka med nya krafter.

Inga kommentarer: